English Version
 www.esupplychain.eu  
»
centru curs logistica Management Supply

 
Untitled Document
Sunteti aici : Prima Pagina » Cursuri » Cursuri specializare » Customer Service
 
Customer Service

Cursurile au o structura bazata pe “standardele de competenta” pentru nivelul Master definite de ELA - European Logistic Association pentru specialistii din domeniul logisticii si al activitatilor adiacente acesteia cu scopul de a oferi participantilor o mai buna intelegere a intregului sistem, proceduri si functii dezvoltate in acest domeniu. Cursurile sunt dezvoltate pentru nivelul Master parcurgand toate cunostintele necesare atat pentru nivelul operational, cat si de management executiv.  
Incepand cu anul 2015 standardele ELA au fost revizuite prin adaugarea ultimelor tendinte in supply chain si logistica si sunt aliniate Cadrului European de Calificare (EQF – European Qualification Framework).

Cursul de Customer Service se adreseaza tuturor celor ce isi doresc o mai buna intelegere a modului in care se gestioneaza relatia cu clientul.

Sunt prezentate notiunile:

  • comunicare cu clientii,
  • canale multiple de comunicare,
  • politici si proceduri de customer service,
  • indicatori de performanta in ‘customer service’,
  • sisteme de gestionare a relatiilor cu clientii (sisteme CRM) si modul de implementare la nivelul organizatiei,
  • contract de nivel de serviciu (Service Level Agreement),
  • gestionarea eficace si eficienta a reclamatiilor.

Cursul este structurat pe 3 sesiuni: Introducere in Customer Service, Instrumente si elemente relevante in CS si Performanta si Best Practices in CS

 

Competente dobandite la finalul cursului:

  • intelege procedurile de customer service;
  • implementeaza politica de customer service;
  • intelege comunicarea cu clientii prin canale multiple;
  • stabileste o organizatie de customer service;
  • defineste si implementeaza indicatori de performanta pentru imbunatatirea customer service-ului;
  • Selecteaza si implementeaza sistemele de tehnologie a informatiei corespunzatoare, precum sistemele de Management ale relatiei cu clientul (Customer Relationship Management – CRM)
  • Implementeaza programe de Vocea clientului (Voice of Customer – VOC).
  • Implementeaza acorduri privind nivelul de servicii (Service Level Agreements – SLA) eficiente.

Pentru a putea vizualiza curricula cursului de Customer Service click aici.


« Mar 2019 »
Du Lu Ma Mi Jo Vi Sa
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
Supply Chain Management Center va invita laModulul “Operatiuni in depozit&  ...
Supply Chain Management Center va invita laCursul de perfectionare “Managementul  ...
Supply Chain Management Center va invita laCursul de perfectionare “Customer  ...
    Newsletter
 Email :
 
Inregistrare
    Acces Cursanti
 Utilizator:
 Parola:
 
Autentificare
 
   ® 2011 Supply Chain management center Prima Pagina | Contact | Autentificare | Harta site