English Version
 www.esupplychain.eu  
»
centru curs logistica Management Supply

 
Untitled Document
Sunteti aici : Prima Pagina » Arhiva Evenimente » Customer Service
 
Customer Service

Supply Chain Management Center va invita la
Cursul de perfectionare
“Customer Service” – 17 Mai 2019

Centrul de pregatire profesionala Supply Chain Management Center ofera training si consultanta specialistilor din domeniile logistica si supply chain, transport, distributie, depozitare, achizitii, stocuri, operatiuni, planificare.

Cursurile au o structura bazata pe “standardele de competenta” pentru nivelul Master definite de ELA - European Logistic Association pentru specialistii din domeniul logisticii si al activitatilor adiacente acesteia cu scopul de a oferi participantilor o mai buna intelegere a intregului sistem, proceduri si functii dezvoltate in acest domeniu.
Incepand cu anul 2015 standardele ELA au fost revizuite prin adaugarea ultimelor tendinte in supply chain si logistica si sunt aliniate Cadrului European de Calificare (EQF – European Qualification Framework).

Cursul de Customer Service se adreseaza tuturor celor ce isi doresc o mai buna intelegere a modului in care se gestioneaza relatia cu clientul.

Sunt prezentate notiunile:

  • comunicare cu clientii, 
  • canale multiple de comunicare, 
  • politici si proceduri de customer service, 
  • indicatori de performanta in ‘customer service’, 
  • sisteme de gestionare a relatiilor cu clientii (sisteme CRM) si modul de implementare la nivelul organizatiei, 
  • contract de nivel de serviciu (Service Level Agreement), 
  • gestionarea eficace si eficienta a reclamatiilor.

Cursul este structurat pe 3 sesiuni: Introducere in Customer Service, Instrumente si elemente relevante in CS, Performanta si Best Practices in CS.

Descarcati subiectele tratate in curs Customer Service.

Structura: cursul se desfasoara pe parcursul a 36 de ore, 3 sesiuni a 12 ore repartizate astfel: vinerea 4 ore (16-20) si sambata 8 ore (9-18 cu pauza de masa).

 

Sesiunea 1 17.05 - 18.05.2019
Introducere in Customer Service
Sesiunea 2 31.05 - 01.06.2019
Instrumente si elemente relevante in CS
Sesiunea 3 14.06 - 15.06.2019
Performanta si Best Practices in CS

 

Subiecte: in curicula atasata puteti vizualiza subiectele tratate de acest curs pe fiecare sesiune in parte. 

Locatie: Bucuresti, Str G-ral Alexandru Radovici, nr 16, Sector 2 

Pretul unui curs per persoana poate fi achitat integral sau in rate.

Pretul include: suportul de curs, acces 3 luni la platforma de e-learning, print-uri cu materiale aditionale, coffee break-uri, masa de pranz sambata etc.
Accesul pe platforma de e-learning a cursului sprijina cursantii in parcurgerea materialelor, sustinerea testarilor on-line si prezentarea studiilor de caz si a aplicatiilor.
Participarea la curs se face completand in prealabil formularul de inscriere si contractul. Acestea sunt disponibile la cerere pe e-mail.



« Dec 2018 »
Du Lu Ma Mi Jo Vi Sa
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Supply Chain Management Center va invita laCursul de perfectionare “Proiectare  ...
Supply Chain Management Center va invita laCursul de perfectionare “Managementul  ...
Supply Chain Management Center va invita laModulul “Operatiuni in depozit&  ...
    Newsletter
 Email :
 
Inregistrare
    Acces Cursanti
 Utilizator:
 Parola:
 
Autentificare
 
   ® 2011 Supply Chain management center Prima Pagina | Contact | Autentificare | Harta site