English Version
 www.supply-chain.ro  
»
centru curs logistica Management Supply

 
Untitled Document
Sunteti aici : Prima Pagina » Arhiva Evenimente » Planificare in logistica si supply chain
 
Planificare in logistica si supply chain

Supply Chain Management Center va invita la
Cursul de perfectionare
“Planificare in logistica si supply chain” – 10 Martie 2017

Centrul de pregatire profesionala Supply Chain Management Center ofera training si consultanta specialistilor din domeniile logistica si supply chain, transport, distributie, depozitare, achizitii, stocuri, operatiuni, planificare.

Cursurile au o structura bazata pe “standardele de competenta” pentru nivelul Master definite de ELA - European Logistic Association pentru specialistii din domeniul logisticii si al activitatilor adiacente acesteia cu scopul de a oferi participantilor o mai buna intelegere a intregului sistem, proceduri si functii dezvoltate in acest domeniu.
Incepand cu anul 2015 standardele ELA au fost revizuite prin adaugarea ultimelor tendinte in supply chain si logistica si sunt aliniate Cadrului European de Calificare (EQF – European Qualification Framework).

Cursul Planificare in logistica si supply chain este cel de-al doilea din seria ce vine sa completeze competentele profesionistilor din domeniu.
Cursul se adreseaza tuturor celor ce isi doresc o mai buna intelegere a modului de organizare si tranzactionare a informatiilor care, prelucrate cu instrumentele potrivite, ofera planificare, control si predictibilitate de-a lungul intregului lant.
Cursul este pregatit pentru a dezvolta competentele formulate de ELA pentru nivelul master, parcurgand toate cunostintele necesare atat pentru nivelul operational, cat si de management executiv. Cursul este pregatit pentru a dezvolta competentele formulate de ELA pentru nivelul master, parcurgand toate cunostintele necesare atat pentru nivelul operational, cat si de management executiv. 
Cursul se desfasoara pe parcursul a 5 sesiuni, fiecare avand 12 ore.

  • Sesiunea 1 – Planificarea in Supply Chain – va aduce in atentie notiunea de Planificare integrata a Vanzarilor si Operatiunilor (Sales and Operations Plannning, SOP). Este definit procesul SOP, ce are ca scop principal echilibrarea cererii si a ofertei, pastrand permanent perspectiva volumelor implicate si a mixului de produse cerut de catre clienti. Se descriu avantajele utilizarii procesului SOP in diverse tipuri de companii, care sunt implicatiile la nivel strategic, cum se implementeaza un astfel de proces la nivelul unei organizatii, unde interactioneaza planificarea cu complexul de functiuni de business reprezentat de ERP si cum se sprijina strategiile de management in Supply Chain pe procesul de planificare.
  • Sesiunea 2 – Implementare, imbunatatire – prezinta etapele implementarii SOP, abordata ca schimbare organizationala majora, la nivel de organizatie si la nivel de supply chain. Sunt descrise etapele implementarii proiectului pilot, etapele extinderii proiectului pilot la nivelul intregului Supply Chain, modul in care SOP se constituie intr-un instrument decizional si de control managerial, mentinerea anvergurii si ritmului schimbarilor prin procesul de imbunatatire continua. Sesiunea prezinta si aspecte legate de modul in care pot fi gestionate riscurile legate de implementarea procesului SOP.
  • Sesiunea 3 – Planificarea cererii – se ocupa de prezentarea detaliata a sistemului de prognozare in organizatie si a diverselor metodele de previzionare/forecasting utilizate cu succes de companii. Sesiunea are un continut relativ matematizat, implicand prezentarea unor notiuni de statistica utilizate din ce in ce mai frecvent de companiile avansate. Un capitol de retinut este cel dedicat controlului managerial al planificarii si interpretarii rapoartelor – instrumente utile de control managerial.
  • Sesiunea 4 – Planificarea aprovizionarii, planificarea stocurilor si a resurselor de distributie – conduce discutia catre notiuni si metode de lucru foarte concrete legate de stoc, tipuri de stoc, cerere, costuri ale stocului, indicatori de eficienta a stocurilor, abordarile de tip PUSH si PULL, lotul economic de comanda, filozofia “Just in Time”, conceptul VMI (Vendor Managed Inventory), controlul agregat al stocurilor si analiza ABC si ABC incrucisata.
  • Sesiunea 5 – Planificare colaborativa – prezinta pe larg procesele de planificare a resurselor si programare a operatiunilor, defineste notiunea de CPFR (Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment), respectiv planificarea integrata a resurselor si operatiunilor pe intreg lantul de la furnizori, la producatori si retaileri. In cadrul sesiunii sunt prezentate sistemele informatice utilizate cu succes de catre companii pentru eficientizarea activitatii: ERP, DRP, MRP, MRP II, CRP, APS, VMI.

Cursul este sustinut de traineri cu o bogata experienta in domeniul logistic si care participa activ la deciziile manageriale din firmele in care activeaza. Pe langa prezentarea conceptelor, sesiunile includ exercitii, studii de caz si aplicatii relevante.
Pe parcursul celor 5 sesiuni, au loc sesiuni on-line de evaluare a cursantilor, pe baza notiunilor si conceptelor prezentate in fiecare sesiune, iar la final, cursul se finalizeaza cu un examen, ce implica rezolvarea unui studiu de caz si intrebari scurte din materialele cursului.

Cursantii vor invata cum utilizarea eficare a sistemelor informatice de planificare si control conduce la optimizarea costurilor pe intregul lant de distributie.

Descarcati subiectele tratate in curs Planificare in logistica si supply chain.

Program de desfasurare:

Sesiunea 1 10.03 - 11.03.2017 Planificarea in supply chain
Sesiunea 2 24.03 - 25.03.2017 Implementare. Imbunatatire
Sesiunea 3 07.04 - 08.04.2017 Planificarea cererii
Sesiunea 4 21.04 - 22.04.2017 Planificarea aprovizionarii, planificarea stocurilor sia resurselor de distributie
Sesiunea 5 05.05 - 06.05.2017 Planificarea colaborativa

Structura: cursul se desfasoara pe parcursul a 60 de ore, 5 sesiuni a 12 ore repartizate astfel: vinerea 4 ore (16-20) si sambata 8 ore (9-18 cu pauza de masa).

Subiecte: in curicula atasata puteti vizualiza subiectele tratate de acest curs pe fiecare sesiune in parte. Participantul va preda miniproiecte/studii de caz si va sustine testari on-line care sa consolideze cunostintele acumulate la finele fiecarei sesiuni. 

Locatie: Bucuresti, Str G-ral Alexandru Radovici, nr 16, Sector 2 

Pretul unui curs per persoana poate fi achitat integral sau in rate.

Pretul include: suportul de curs, acces 3 luni la platforma de e-learning, print-uri cu materiale aditionale, coffee break-uri, masa de pranz sambata, cartea de specialitate Introduction to Materials Management etc.
Accesul pe platforma de e-learning a cursului sprijina cursantii in parcurgerea materialelor, sustinerea testarilor on-line si prezentarea studiilor de caz si a aplicatiilor.
Participarea la curs se face completand in prealabil formularul de inscriere si contractul. Acestea sunt disponibile la cerere pe e-mail.


« Mar 2024 »
Du Lu Ma Mi Jo Vi Sa
25
26
27
28
29
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
Supply Chain Management Center va invita laCursul de perfectionare “Proiectare  ...
Supply Chain Management Center va invita laCursul de perfectionare “Managementul  ...
Supply Chain Management Center va invita laCursul de perfectionare “Planificare  ...
    Newsletter
 Email :
 
Inregistrare
    Acces Cursanti
 Utilizator:
 Parola:
 
Autentificare
 
   ® 2011 Supply Chain management center Prima Pagina | Contact | Autentificare | Harta site